Followers

Thursday, December 23, 2010

#Makan buah bukan makan budak...

i pun tak ingat dah bulan berapa kitorang g makan buah kat dusun bapa kwn hubby ni..ke i dah buat entry ek psl makn buah ni..lupa la..ahh,salahkan semut sebab selalu nyibuk dlm makanan i..haha..

lately,i rasa entry i macam kemarau gambar je so entry ni harus lah banjir ngn gambar2 plak..tempek gambar abis- abisan gitu..kahkah..*buruknye gelak jahat*

 gambar sebelum bertolak*tulih penuh tu,xde shortform*

 budak yg bajet nk g mandi jeram tp kensel last minute..dah tukar baju bagai pakai singlet sekali tak jadi sbb ramai sgt org mandi..haha..ehh,bukan kat parit sebelah tu..i means betul2 jeram la..

 tukang makan of the day..idul mkn jari sendiri jer..:))

 berjaya gak si mie ni panjat pokok manggis..sebelum tu asyik terkial2 jer..

 ni i tak tau la hubby duk sengih pasai apa..pasai dpt mkn manggis banyak2 kot.. ;P

 see,terkial2 tu..gambar lak tak ikut susunan..sepatutnya i letak gambar ni dulu kt atas..

sudah ada anak sorang rupenye i ni..

 meh papa ajar idul camna nak mkn manggis..mula2 lapik kain dulu camni takut kotor baju..pastu bla bla bla bla...*agaknye itu la dialog dua beranak nih*

posing saje...

ni buah duku kalo nak tau..antara buah- buahan yg ada kat dusun ni buah durian,manggis,rambutan,duku..tp i tak snap pon gambar2 buah tu..i nak makan buah bukan nak amik gambar buah..muahaha..

3 comments:

aanie said... [Reply this comment]

bestnya manggis....nasib baik xde gmbr durian..kalau tak, maunya g beli nanti..huhu...

*azni* said... [Reply this comment]

aanie:mengidam ker?jgn,adam kecik lg tu..hikhik..

wan nurul hezrina abd halim said... [Reply this comment]

hehe annie mengidam=)bestnyer aii suka buah yang manis2 macam rambutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...