Followers

Wednesday, December 29, 2010

#Macam takde mood je nak berblogging...

lately,aku rasa camtu seolah2 takde idea utk dicurahkan ke diary maya ku ini..mungkin jugak sebab down,still counting bila hubby nak balik ke malaysia..dah 9 hari dia kat sana..ah,taknak cite psl hubby la..makin diingat makin rindu..

aritu,aku tak ingat bila kejadian sebenar 2 minggu lepas rasanye..aku hangin dgn sorang pemandu pompuan nih..aku baru balik dari keje pastu nak g isi minyak moto kat petronas..untuk ke petronas tu korang kena buat u-turn dulu..

aku pun nak buat u-turn tp sebagai rider yg berhemah kena tgk dulu ade keta ke tak kat depan..oh,ade kete dari depan tgh laju aku pun tunggu la biar kete tu lepas dulu tibe2 aku kena hon bertalu2 dari kete kat belakang moto aku..sabar la weh,ade kete depan aku ni takkan aku nak main redah je..ko ingat nyawa aku ni free ke?

kalu hon sekali aku boleh terima lg aku anggap dia tak nampak kete dari depan tu,ini bertalu2 ko hon aku mcm aku ni pekak jer..ko g dulu la tgk terabur ke tak gigi ko tu..mentang2 naik kete besar perangai zero okeh ke laut jugak la..kalo camni la perangai ko camna la ko nak didik anak ko nanti..

bila dah buat u-turn dia berdesup potong moto aku pastu aku tgk elok je dia singgah kat petronas tu..yg ko nak cepat2 tadi aku ingatkan ade kecemasan ke laki ko mati ke hape..aku tgk je pompuan tu buat mcm tak reti..lantak ko la labu..

sekian entry hangin dr aku....:)

3 comments:

ayeesha anna said... [Reply this comment]

sama la kite...rsnye mcm nak privatekan je...tp nnt boring pula kalo x berbelog lg

ayeesha anna said... [Reply this comment]

btw dh folo u...

Unknown said... [Reply this comment]

alololo..ape kes ni azni? :) blog header dh cantik tu jgnla x de mood lak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...