Followers

Tuesday, December 14, 2010

#Lucky number 100

aritu aku duk gebang sape2 yang jadi follower ke-100 akan dapat hadiah misteri dari aku kan?akhirnye setelah hampir 5 bulan i menceburkan diri dlm blogging ni tercapai jugak 100 org follower..

org yg bertuah menjadi follower ke -100 i adalah Niena Ainina..thanx babe for following me..TAHNIAH!

hadiah lambat sikit sebab dlm proses nak cari yg seswai..;) btw,kalo Niena nak cepat boleh la pilih sama ada nak topup rm10 @ bank-in rm10 ke akaun anda..

kepada Niena Ainina sila bg emelkan nama, no telefon @ no akaun ke:-

snowbear_x@yahoo.com


7 comments:

fara said... [Reply this comment]

wah. mmg bertuah! ;)

Mariana said... [Reply this comment]

lucky number btol

wan nurul hezrina abd halim said... [Reply this comment]

tahniah dah banyak follower.keep in touchla ngan followertuh semua k n tahnai pada yang menang

Niena Ainina said... [Reply this comment]

eyh betul ke? HAHA.
nanti niena email k.
*segan2 ney. hihi

*azni* said... [Reply this comment]

betul la tak tipu...tahniah ye..

Niena Ainina said... [Reply this comment]

HEHE.
time kasih. :)

Niena Ainina said... [Reply this comment]

maaf kak lambat respon.
ney nombor nina 0136093239.
thanx a lot. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...