Followers

Friday, December 17, 2010

#Leaking tapi bukan wikileaks ye..

salam jumaat kepada semua....

semalam i dapat dapat phone call dari bahagian pengurusan hartanah (BPH) berkenaan permohonan i utk tukar kuarters..alhamdulillah dah amik surat tu dan rumah baru ni dalam proses pembaikan,insyaallah kalo tidak ade ape2 mgkn dlm bulan 2 dah boleh masuk umah baru tu..ececeh,beria je cite mcm beli umah sendiri je padahal kuarters je ponn..:)

eh,korang2 kesayangan aku kalo tak jelas lg tentang ape aku cite ni boleh ke SINI untuk lebih paham..xde la korang melopong tak tau pucuk pangkal ape aku cite nih pastu buat2 mcm paham plak..betul tak?

dan aku mengharapkan di umah baru nanti xde la kes bocor-banjir-buat-aku-sakit-ati lg..boleh la kalo nak beli perabot lelebih nanti..sblm ni mmg xde hati nak hias2 rumah sebab pikir nanti nak kene pindah jugak,nak angkut2 barang tu sekian hal pulok..

lebih kurang camni la syiling bocor kat umah aku tu..tp gambar ni aku cilok kat google..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...