Followers

Wednesday, December 8, 2010

#Hubbyku tukang jahit

tak percaya?tgk nih..sape2 nak jahit baju kurung utk raya tahun dpn boleh hubungi mamat nih*ai tipu*..

sori gambar sexy sikit..

ni bilik no 2 aka bilik utk disepah2kan..korang ade ker?kat situ la tempat iron baju,tempat main psp,ai menjahit pun kt bilik ni jugak..masuk terus kunci pintu kalo tak si idul kacau ai nak menjahit nanti..kang tak pasal2 ai jahit tgn idul nnti..:)

hubby duk jahit ape tah,kaki seluar rasanye..konon2 nak buat sendiri sekali hampeh bini dia jgk tukang sambung keje dia..tu tgh menjahit sambil layan lagu dangdut tu..jgn main2 tau..:P

4 comments:

Huda said... [Reply this comment]

bagus tul hubby azni pandai jahit :)

*azni* said... [Reply this comment]

pandai mengarah la huda..kikiki..drama je tu..dia tukang gunting,tetas yg jahit nye azni..

wan nurul hezrina abd halim said... [Reply this comment]

so sweet..hehe mesti sakit pinggang tuh

*azni* said... [Reply this comment]

nurul: haha..xpe,tukang urut free ado..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...