Followers

Monday, December 27, 2010

#Budak sakit mata..

si idul kena sakit mata la plak,jangkit ngn danish sebenarnye..tp danish sehari je pastu ibu dia letak air susu badan besok tu tgk2 dah ok mata dia..

idul ni dah 3 hari masih tak elok2 lg..dah bawak g klinik doktor bagi ubat utk titis dan sapu dlm kelopak mata jer..tp punye la susah nak taruk ubat tu dlm mata dia,menggelupur kena 2 org pegang..aduhh!

aku nak letak air susu badan kat mata dia pun susah..kena tgk time dia dulu..kdg2 masa dia tido baru la aku titiskan air susu..kalu tak jgn harap la..

kesian lak aku tgk bila dia sakit camtu tp aktif tetap aktif,mcm takde ape2 pun bagi dia..cuma kadang2 dia duk tenyeh2 gak mata mungkin sebab gatal atau tak selesa..

kalau sakit boleh ditukar2 biar la mama yg dapat semua sakit tu..boleh mama mc pastu duk kat umah main ngn idul jer..:))

semoga cepat sembuh anakku sayang..mintak2 mama balik keje ptg karang tgk mata idul dah ok..huhu..

macam kena tumbuk dah mata tu..;)




harap maaf gambar diambil guna tipun cap hayam saje sebab camera papa idul bwk ke konvoi dia..segala kesulitan amat dikesali.. ;P

9 comments:

eB@mamaAerish'n'Aed said... [Reply this comment]

ish... kena geget lipas ker tuh... alor cian syang auntie nih... x per... auntie tgk idul nmpk seksi... >_<

Huda said... [Reply this comment]

comel gak wlupun mata sepet sebelah :)

*azni* said... [Reply this comment]

eb: sakit mata la..tang mana seksi nye yang?:)

huda: maintain kacak la auntie..nak ngorat husna boley?muahaha..

aanie said... [Reply this comment]

alolo ciannya idul....
adam dulu masa br lahir kena skt mata gak..sy letak susu ibu je..doktor xnak bagi ubat sb baby lagi...
adam jangkit dgn adik ipar sy..yg bestnya adik ipar pun pakai susu sy gak..hahaha...

AMIEROZIANA said... [Reply this comment]

kesiannya...moga cepat sembuh ek...budak2 mmg camtu sakit pun cam tak sakit jer...cuba kalu kita yg sakit...

*azni* said... [Reply this comment]

aanie:byk khasiat susu ibu kan?ni festime kena skt mata,susah wei nak letak ubat..


amie:insyaallah..kalu kite yg sakit mc la jwb nye..hehe..

wan nurul hezrina abd halim said... [Reply this comment]

eeei sakitnyer aku nengok macam kene gigit tebuan jerk.mesti pedih dier?meragam tak?

eB@mamaAerish'n'Aed said... [Reply this comment]

yang, dtg amek header tau

click haeder yer (jgn right click... baru leh amek) TQ

http://mamaaerish.blogspot.com/2010/12/blog-header-4-lucky-draw-winner.html

*azni* said... [Reply this comment]

nurul:tak meragam pun..tetap lasak..

eb:dah amik pun yang..tq tq..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...