Followers

Thursday, December 30, 2010

#Apa aktiviti korang besok?

aku kemas umah,cuci toilet,basuh baju,lipat baju,cuci peti ais(dah tebal ais) and mostly yg paling best boleh bergomol2 ngn idul la..;) esok aku nak g tengok umah baru,kunci pun dah g amik pg td..

alhamdulillah,syukur..segala urusan utk masuk umah baru dah setel pg td..tunggu nak basuh@cuci umah pastu angkut barang2 jer..

terima kasih gak kepada opis mate ku hidayah yg sudi hantar aku ke sepang untuk buat permohonan bekalan air utk umah baru tu..hanya tuhan yang bisa membalas jasa anda..

mungkin jugak besok aku basuh umah baru tu tak mau tangguh2..bila ada kesempatan mcm ni kena hargai atau amik peluang betul2..

ehh,pasal sana sini org duk kecoh2 psl Khairul Fahmi tu ek?hebat sangat ke dia tu?tetibe naik nama dia..serius aku mmg tak tau ape2 psl dia..yg aku tau dia goal keeper malaysia..tu jer..

1 comments:

Unknown said... [Reply this comment]

esok sy pun x sure lg..may be duk umah je..hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...