Followers

Friday, December 3, 2010

#Ai dapat hadiah arini...

ai percaya hukum karma,kalo kita buat baik ngn org pasti org akan buat baik ngn kite jugak..
baru tadi ai bagi hadiah kat pemenang contest teka teki tup2 cc bagi hadiah kat ai plak..agak2 korang ape yg ai dapat?
ni haa...

*

*

*

*

dlm ni ade ape ek?

tudung koporat kem.kewangan rupenye..
bukan ai sorang jer dapat tapi satu unit dapat tudung ni untuk dipakai masa audit 5S minggu depan..balik rumah karang nak kena geledah lemari carik baju yang boleh matching ngn tudung ni..huhu..

3 comments:

deqlis said... [Reply this comment]

Salam Azni.
wah bertuah dapt hadiah yer..
tahniah2x..

nie deqlis tag azni tau..
jom tgk kat sini

http://ellismelia.blogspot.com/2010/12/tag-25-notes.html

eB@mamaAerish'n'Aed said... [Reply this comment]

wahhh tahniah... rezki tuh.... alhamdulillah... :)

*azni* said... [Reply this comment]

deqlis:azni dah buat entry 25 notes tu..

eB: tima kasih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...