Followers

Wednesday, November 10, 2010

#Tak kempunan dah..

Akhirnya semalam dapat gak i makan pizza chessy 6 oleh pizza hut tu..Lepas abis keje singgah jap kat pizza hut kat alamanda beli ni.

Nak cite banyak pun tak guna,layan gambar jela..I makan dulu ye..Alamak!Rasa boleh la. so-so..Hehe..Harga kalau ala carte adalah RM21,kalau nak letak topping tambah 3inggit kalo tak silap i la.Semalam memang tak letak topping pon (kedekut la kate kan).Hehe...

terbalik la plak gambar nih
sebelum diterjah..;P

ini adalah model t'baru pizza hut..
ohh,mainan baru lg ek..kite pegang dulu ye mama..

6 comments:

Huda said... [Reply this comment]

makan panas2 yg sedap..dh sejuk kene bubuh cili sos lebih :) cheesy best..

AMIEROZIANA said... [Reply this comment]

sedapnya...nnt nak terah jugak la...tp betul pizza nih makan panas2 baru best..

*azni* said... [Reply this comment]

to all:mmg pun sedap mkn time pns2..kalu sejuk dah xsedap..

wan nurul hezrina abd halim said... [Reply this comment]

nyum2 aznie weh bagilah kat jiran hang kat sebelahjer tmpt duduk kat opis neh

*azni* said... [Reply this comment]

dah abih suma masuk dlm perut..hehe..next time k laling..

p!nkerton said... [Reply this comment]

laaa blog mak long rupanya! :D
lamanya tak jumpe izzu, mira & danish! kem salam semua eh ;) athirah pun dah kemain melasak skang hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...