Followers

Thursday, November 25, 2010

#Sambungan tupperware oh tupperware...

selamat pg semua.........

rentetan dr ini dan komen dr huda yg cakap harga botol eco tupperware rm19.90 tu murah,huda cakap kalau 2 botol harga rm49.90 dia tau la sebab dia dealer tupperware..thanx to huda for the info..hezrina pun suruh belikan utk dia sekali kalau ade lg..

so lepas abis kerja semalam terus terjah poliklinik annur sekali lg.....agaknye staff dia pun dah cam muke tak tau malu ai ni..alaa,ai bayar la bkn amik free pun,ke korang tak nak duit ai ni?ngeh ngeh...

elok je sampai tnya adik manis tu ade lg ke tak botol air,dia suruh tgk sendiri..sekali mmg rezeki ai ade 2botol,kaler ijau dan biru*mmg itu je kaler yg ade dlm catalog tupperware pon,kecoh la ko ni azni*..

ai beli kedua2 botol tu dengan harapan nak menggembirakan hati mak buyung,sape lg kalo bkn hezrina..hehe..utk dua botol tu ai byr rm39.80 saje,dah jimat rm10.10 kat situ berbaloi2 untung..;))  so,blue for u and green for me..pg ni dah bwk kasik hezrina botol tu..

one for u,one for me...

"sila jgn salah anggap entry ni..kang takut ade yg boring ai asyk duk cite pasal tupperware je..ai juz nk kongsi ngn kwn2 jer.."

4 comments:

hajarus said... [Reply this comment]

cantik botol air nyer...

Mariana said... [Reply this comment]

salam kenal...
dah follow u...follow me back ya
exchange link nak x?
http://diarialeesya.blogspot.com/

*azni* said... [Reply this comment]

hajar:thanx dear...btw,lame menyepi ke mana kamu si cantik hajar?

mariana:k,no problemmo..nnt i folo u..but exchange link tu camne?i tak tau la..hehe..

wan nurul hezrina abd halim said... [Reply this comment]

weh..akunyer warna birutuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...