Followers

Thursday, November 11, 2010

#Gila la dia ni..

London - Seorang ibu menjadi obses untuk kelihatan serupa dengan anak gadisnya.Padahal perbezaan usia mereka berdua 22 tahun!.Untuk mencapai cita-citanya itu,wanita Inggris tersebut rela menghabiskan ribuan poundsterling untuk menjalani pembedahan plastik.usahanya itu tidak sia-sia.sekarang Janet Cunliffe bagaikan saudara kembar putrinya,Jane Cunliffe.

Janet yang dulunya berambut merah kini telah berambut perang sama dengan Jane. Janet yang bertubuh gemuk kini menjadi kurus setelah pembedahan. Padahal usianya sudah mencapai 50 tahun. Sedangkan anak gadisnya,Jane berumur 28 tahun.Janet yang seorang ibu tunggal itu merasa gembira dengan penampilan baru dirinya."Sekarang saya bukannya seperti ibu dan anak,tetapi kami lebih kelihatan seperti kembar,"kata Janet.

"Pertama kali kami pergi ke bar, kami menjadi perhatian"beritahu Janet."lelaki terus menerus melihat kami berdua dan orang-orang bertanya adakah kami adik beradik," cerita Janet.Jane sendiri bangga dengan penampilan baru ibunya.Menurutnya,kini mereka  menjadi semakin akrab."Dia jauh lebih baik daripada Madonna ketika di usia 50 tahun," puji Jane.Janet memberitahu telah menghabiskan 10 Ribu poundsterling untuk pembedahan tersebut,termasuk pembesaran payudara dan pembedahan pada mata dan hidungnya.
Sumber:DailyMail

5 comments:

My Little Diary said... [Reply this comment]

fullamakkkk.... sampai sanggup buat camtu... ish3x..

Unknown said... [Reply this comment]

mmg betu2 plastik la nie~~kena pnas sure caiq~~hahaha

Ibu Bohong Kita

Unknown said... [Reply this comment]

little diary:dia jeles kot ngn kecantikan anak dia tu psl buat gitu..haha..

nasique:nsb baik cuaca kat sana tak sepanas sini..kalo tak lebur dah ni..hehe..

Hafidzah Hafidz said... [Reply this comment]

perghh~ dahsyat toll

Unknown said... [Reply this comment]

hafidzah;tau xpe...gile..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...