Followers

Tuesday, October 26, 2010

#Anak mama dah besar rupenye.

Rasa macam baru jer lahirkan izzul, masih lagi terasa sakit kontraksi selama 13jam,sakit meneran untuk kuarkan si kecik nih dan sakit masa dijahit..Adehh!!Dari baring-meniarap-merangkak-duduk-berdiri-berjalan(lum boleh lagi),terasa begitu cepat masa berlalu..Minggu depan izzul dah cukup setahun, sesungguhnya masa mencemburui kita..Taktau lagi nak buat besday party ke tak untuk izzul,ape2 pon kene tnya papa dulu..Tapi kalu buat pon dia bukan nye paham pon..betul tak?(padahal mama dia kedekut) hehehe...Party2 tu tak penting pon, yang paling penting semoga izzul membesar dengan sihat,pandai,menjadi anak yang mendengar kata ibubapa dan soleh..Insyaallah,mama doakan izzul selalu...
sengih tunjuk gigi 4 btg dia tu..


sayalah macho man..:)
sibuk jer mama ni,asyik nk amik gambar idul jer
cair ati mama tgk idul ni
anak mama ke anak papa?

2 comments:

wan nurul hezrina abd halim said... [Reply this comment]

anak papa n mama lah..ooo minggu depan buffday boy ek...buatlah makan2 bleh haku g mkn.hehe

ninijuju said... [Reply this comment]

hehe..tatau lg la yang nk buat ke tak..aku kn fail sket masak2 ni..merah nye ko buat tak besday party?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...